Patentinės kovos tarp Apple ir Samsung metu paaiškėjo dar viena įdomi aplinkybė. Pasirodo, 2011 m. sausio mėnesį kompanija Apple atliko sociologinį tyrimą Jungtinių Valstijų rinkoje, bandydama išsiaiškinti, kas verčia potencialius iPhone pirkėjus atiduoti pirmenybę Android išmaniesiems telefonams. Tyrimo rezultatai teismui buvo pateikti kompanijos Samsung atstovų kaip įrodymas, jog Apple tvirtinimas, kad vartotojai tiesiog painiojasi tarp Samsung ir Apple produkcijos dėl jų panašumo, visiškai neturi jokio pagrindo.

Taigi dar 2011 m. sausio mėnesį Apple pavyko išsiaiškinti, jog ketvirtadalis Android išmaniųjų telefonų pirkėjų svarstė apie iPhone kaip apie alternatyvą. Tarp tų, kurie pasirinko vis tik Android, populiariausiomis priežastimis tapo šios: noras išsaugoti kontraktą su dabartiniu mobiliojo ryšio operatoriumi (48%), pasitikėjimas Google prekės ženklu (36%), daug didesnis ekranas (30%), Android Market aplikacijos (27%), geresnė integracija su Google aplikacijomis (26%), noras turėti pažangiausią išmanųjį telefoną 26%), tikslesnė GPS navigacija (25%), noras turėti telefone naujausių technologijų palaikymą (25%).
Reikia pažymėti, jog Apple tuo metu „taisė savo klaidas“, norėdama išlaikyti išmaniųjų telefonų pirkėjus. Tokiu būdu iš naujojo iPhone 5 galima tikėtis, jog šis gaus platesnį mobiliojo ryšio standartų palaikymą (tame tarpe ir LTE), taip pat daug didesnį ekraną. Kartu galima konstatuoti, jog pačios Apple atlikta apklausa rodo, jog jei Apple ir Samsung išmaniųjų telefonų dizaino panašumas ir svarbus, tai tikrai ne JAV vartotojams.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą